Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Det tisslas och tassas om skalasegel i klubben. Vi har en cub med Saito 1.25 och dragkrok.
Lite sugna är vi på att testa lite bogser och skala
Jag funderar att bygga en kvartsskala Piper Pawnee (50cc bensinare) från kit som bogserplan, måste bara sparka igång folk att skaffa segelplan så man har nått att släpa runt
Eller så skaffar jag ett segelplan modell större och låter nån annan släpa mig... Livet är fullt av kompromisser
Det tisslas och tassas om skalasegel i klubben. Vi har en cub med Saito 1.25 och dragkrok.
Lite sugna är vi på att testa lite bogser och skala
Jag funderar att bygga en kvartsskala Piper Pawnee (50cc bensinare) från kit som bogserplan, måste bara sparka igång folk att skaffa segelplan så man har nått att släpa runt
Eller så skaffar jag ett segelplan modell större och låter nån annan släpa mig... Livet är fullt av kompromisser
Tyckte synd om ASW:n, att den skulle stå o samla damm rent själv så jag skaffade ett nytt projekt, en Nimbus 4 från Wildflug. Behöver tydligen mer vidvinkel på kameran eller större rum i lyan, får inte plats med mer plan på bilden.
När jag väl hade plånboken framme så blev det en DG 600 oxå. Köpt färdigbyggd men enligt mitt tycke i behov av en lättare renovering.
Kommentar