Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
ja jag tycker dom verkar fin fina... dessa servon framför allt för Pengen har testat lite Olika No name servon å ja dessa e ett strå vassare lirar mjukt i fint inga hugg eller nå andra hyss har dom för sig....
Stark som tusan e dom o snabba ..mot en 18-20kilo på 6V enligt spec....
Centreringen ja visst det e kanske en aning osäkert bedömt..... men säg så hära att om man viftar på med skeven eller sidan .. ja det servo/roder som man behagar å att det sedan blir tyst som i graven då man släpper spaken å att rodret e tillbaka till.. utgångspunkten måste väl klassas som en ok centrering.... mätar man det på nå annat sätt..? vet då faktist inte
Sedan då jag har dig på Tråden Nicke som e duktig då det gäller detta.. med R/C. Rökpump vad skall man köpa å ja vet då nått ..skriv gärna en rad..
Hej Åke..
Hur har de gått med din YAK nu, när säsongen är över så gissar jag att du flugit en hel del med den i sommar. hur funkade servona i verkligenheten och hur är den att flyga ?
Jo den flög bara fint antar ja eftersom killen som köpte den skicka mig bilder osv..
gick iaf i plan flykt 144km/t han mätade med GPS.. om man nu ville veta det förståss.. sedan snubblade ja bort han nummer mail o hela skiten så jag vet faktist inte nått sedan.
Sedan detta att han kastade sevonen i soptunna e bara ren skitsnack av Tobbe..
för han köpte modellen ren av mig hadde ingen servon i en gång så vad han kastade vette tusan..
Men modellen är väldig fin för pengen då.. nu e det lika bra att köpa mera märkes modell som QQ.
Ja kom som till insikt att ha stora modeller det e mkt. bök o planering osv bara för att kunna ta en flyg tur.. visst var välda sugen på att testa den för hadde den mer o mindre flygklar här hemma..
Men nu kör jag en meters modeller el helst å ja det e så ruskit smidigt så d finns inte...
bara att ta den å gå ut bakom huset eller liknande å bra flygglädje desutom.
Kommentar