Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Strålande ide med stoora hjul...då slipper jag nog min klippvecka till sommaren .
Det är väl inte bara jag som flyger på vårat fält, några flyger ju med så kallade stockholmshjul och dom behöver kortklippt gräs, dessutom om du är noga när du klipper så slipper kanske jag för att jag har veckan efter dig tror jag
Wesse skrev
klart man ska te åselemeetingen det ska väl alla...
:wave:
jag har ingen Cub om det går för sig vill jag gärna va med er Cubägare vid flygningen kanske tar jag med Japaleno till er alla som tack...
Cub eller inte, med din inställning är du alltid välkommen, ser verkligen framemot lite japaleno :best:
MVH/Christer
Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:
Har provkört motor och avgassystem en tank, och konstaterat att det är bara slöseri med bränsle att köra in motorn på backen.
Det var meningen att avgassystemet skulle tillverkas i rostfri flexslang
men det blev det så här istället, tror det kommer att funka bra
Nu är det bara flygning kvar
MVH/Christer
Bromsar har jag bara för skoj skull,används även som styrbroms vid stora sidroderutslag, det är möjligt att reglera bromsverkan med ett fartreglage men dom är tyvär så svaga att dom inte låser hjulen.
MVH/Christer
Kommentar