Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jo..appropå videon på motorkörningen..Hanke fick gasa lite medans jag gick in o drack kaffe..
Detta beroende på att motorerna gärna får gå..o går gör de..
De där små tankarna räcker läääänge! och dragkraften är mer än 1.1 så hugad kan nog hovra med den(styggelse,men ändå..)
Det roligaste tycker jag är att jag testade något nytt: ett 5-cells sub-c paket i nosen som servar bägge motorerna med tändspänning,något man inte skulle tordas göra med 35 mhz men med 2.4 så var det värt ett pröve o det funkar skitbra!
Störningsfriheten är bedårande och vikten hamnade där den skulle..
win.win? Tycker jag..Med alla kåpor där så ser den fantastisk ut,hade det varit torrt så skulle den ha fått sitt luftdop men vattenståndet på fältet medgav inte det..
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Nu har jag fått stil på noshjulet oxå så nu är det bara o vänta på väder..
Hankes påpekande ovan beror på att det kommer en till hans bygglokal snart..
Så långt är allt väl..Men den ska ut därifrån oxå Hanke!!!!!! :evil:
För hugade spekulanter på en byggsats så kan jag nog säga:
Mycket pengar men ack så vacker!
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=vH7S-eGOA7U"]YouTube - F7F Tigercat First Run Up[/ame]
...2000 hkr+ ..När allt lirar..
// Bokis
(nu även med biskvier!)
Bokis: Detta är väl ganska frestande att se?: [ame="http://www.youtube.com/watch?v=GLXjU8wJqYA&feature=related"]YouTube - Reno: F7F Tigercat Workout[/ame]
--------------------------------------------------
Proud Member of Ånge modellklubb...
fotnot* Den flög!
Om Hanke kan få tummen ur nedre delen så borde det ploppa upp en film på flygetyget när som hur..
Men liksom den tyska film jag har sett på den så galloperade flyget när den skulle på backen igen,den bits om man inte gör rätt där..
I luften var den trevlig,smög runt den några varv bara för o få känna lite på den..Knäna klapprade vackert i solnedgången hela tiden..
// Bokis
(nu även med biskvier!)
Kommentar