Trevligt initiativ med den här tråden. Började i går på ett nytt projekt. Blir i skala 1/3.3 och lär dyka upp som reguljär byggtråd efter helgerna. Se det här som aptitretare... Och det är INTE en Cub.
Vad byggs?
Kollaps
X
-
-
Hmmm, har ingen gissning, Auster J1 ser inte heller rätt ut. Bra ser det ut dock! Själv kämpas det vidare med cockpit.Trevligt initiativ med den här tråden. Började i går på ett nytt projekt. Blir i skala 1/3.3 och lär dyka upp som reguljär byggtråd efter helgerna. Se det här som aptitretare... Och det är INTE en Cub.
Tror vi hade någon liknande tråd tidigare men kunde inte hitta den.
Mvh ElgstrandFlyger helst segelKommentar
-
Vi serverkligen fram emot det.
Kul att se alla olika byggen.
Hoppas det kommer mer i tråden?
Mitt nästa projekt är att bygga nytt hobbyrum då jag flyttade i nu i Oktober så just nu pågår ingen hobbyaktivitet dessvärre.
// Mats WFlygsmurfen👍 1Kommentar
-
Ett steg i projektet som brukar stoppa upp mig.
Tycker det är ett ganska trist moment. Men kommer man väl igång brukar det ånga på.
Det är ju faktiskt klädseln som uppdaterar "trähögen" till något som liknar ett färdigt flygplan. Men det kan vara ruggigt tidskrävande.
Blir snyggt.
// MatsFlygsmurfen👍 1Kommentar
-
Ja här är det långt kvar till klädsel. Känns som något slags rekord i slowbuild, går in i hobbyrummet och gör någon detalj eller del till detalj var och varannan dag. Trivs dock med låga tempot.
56st ståltrådar i unika längder och 36st mässingsbeslag och cockpit har väl tagit ca 1år men inget byggt sommarhalvåret.
Många bilder men God jul till er alla!
8 FotonFlyger helst segelKommentar
-
Men fínt blir det. Posta gärna mer bilder. Ögongodis !! :-)Ja här är det långt kvar till klädsel. Känns som något slags rekord i slowbuild, går in i hobbyrummet och gör någon detalj eller del till detalj var och varannan dag. Trivs dock med låga tempot.
56st ståltrådar i unika längder och 36st mässingsbeslag och cockpit har väl tagit ca 1år men inget byggt sommarhalvåret.
Många bilder men God jul till er alla!
God Jul till er alla.
// Mats WFlygsmurfen😀 1Kommentar

Kommentar