händer det något kul på sally i dag?...en pilot av högsta klass borde du ha...kan du inte skriva ut en bild på Byrådirektören? då får du ett plan med full koll............
P-47-"Glamorous Glen"
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Jaha nu har jag inte jobbat så jätte mycket på planet på grund av att jag har haft mycket läxor :banghead: Men idag så flög pappa med sitt depron plan så här kommer en film
. Inte den bästa kameran direkt [ame="http://www.youtube.com/watch?v=sG0iDzMY1g0"]YouTube - Depron Flyg[/ame]
Senast redigerad av M.B; 2008-09-14, 17:26.//Micke BKommentar
-
Heh... jaha... det fanns en förebild med det namnet också?
Kärran fick det namnet för att Glenn Reutenberg (han med S-2690-motorerna ni vet) övertalade mig att rita en Thunderbolt i depron efter att Mustangerna var publicerade...:proud:
Man lär sig nå´t nytt varje dag!:thumbup::bandit:Kommentar
-
Härligt att se att ditt bygge fortskrider. Jag följer det med spänning.
Östling's ritningar brukar resultera i fina grejor. Han är duktig på det han gör.
Och av bilderna att dömma så har ju ni lyckats bra än så länge också. Det där blir nog hur bra som hellst när det blir klart.
Och till sist... Grattis till en ny fin radio!
/GyldKenneth Gyld - Gävle
"Man ska ha små mål här i livet - Mellanmålet"Kommentar
-
Härligt att se att ditt bygge fortskrider. Jag följer det med spänning.
Östling's ritningar brukar resultera i fina grejor. Han är duktig på det han gör.
Och av bilderna att dömma så har ju ni lyckats bra än så länge också. Det där blir nog hur bra som hellst när det blir klart.
Och till sist... Grattis till en ny fin radio!
/Gyld
Tackar de är bara de att alla pengar är slut så nu måste jag tjäna pengar på att dela ut reklam och tidningar :P//Micke BKommentar
-
Han säger att han måste köra mer depron men de tycker jag att han inte ska göra. Jag vill se han köra snart med den han har haft den länge nog nu utan att haft den i luften. Han har bara kört den på marken som en bil så feg är han men jag ska säga till han :thumbup:Senast redigerad av M.B; 2008-09-18, 21:00.//Micke BKommentar
-
Kommentar

Kommentar