Vi får väll se vad som händer i sommar då...
ESM Spitfire med Enya 155-4C
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Johoodååååå ut med dom bara:icon_pidu:Kommentar
-
Äsch Per, kom igen nu. Du flyger ju alltid som vi gamlingar dansade på 60-talet, 45 graders vinkel med halv skruv och full stake, det är det vi vill se ( du behöver inte plantera den i tallen som med Deltan....:sarcastic
.
Håller gärna i kameran om jag kan sluta skaka av upphetsning.
Ge järnet ..............Kommentar
-
Äsch Per, kom igen nu. Du flyger ju alltid som vi gamlingar dansade på 60-talet, 45 graders vinkel med halv skruv och full stake, det är det vi vill se ( du behöver inte plantera den i tallen som med Deltan....:sarcastic
.
Håller gärna i kameran om jag kan sluta skaka av upphetsning.
Ge järnet ..............
vill se film nu speciellt den med deltan i tallen..filmen jag flyger naken på ska vi nog förskona våra medmänniskor från:-S ut med film Per vill se hellmutt i kameran saknar honom ju;-)
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Tyvärr så finns det ingen film på när Deltan landar BREDVID tallen.... ett roderhorn gick av, så högra skevrodret fladdrade som f-n... gick inte o styra alls (deltamix) så den blev där den blev.... Sen har jag ingen film på när Wesse flyger med rumpan bar, bara kort.Våga vägra Powerbox!
Futaba T26SZKommentar
-
[quote=Per P;198896]Tyvärr så finns det ingen film på när Deltan landar BREDVID tallen.... ett roderhorn gick av, så högra skevrodret fladdrade som f-n... gick inte o styra alls (deltamix) så den blev där den blev.... quote]
Schesse Per, det gick åt h-te på dansgolvet oxo även om inget roderhorn gick av och fladdrade :sarcastic:, ta´t lungt, du är bland vänner.............
/mhv/KurtKommentar

Kommentar