Monterings tråd - Above all extra 300xl

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • matbos
    • jul 2008
    • 1444

Här ligger servona och vilar innan dom ska in i Extran. Ja jag vet det är futaba servon. Men dom är faktiskt välsignade av en viss herre. Den beryktade Jalapeno mannen.
    Bifogade filer
    /Matte
    :captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

Kommentar

• Sigun
      • aug 2007
      • 3942

Ursprungligen postat av M.B
      Jag har också hört rykten om att du ska kanske köpa en Futaba radio senare :sarcastic:
      Vart har du hört sånna illasinnade ryckten ? i hallen eller var de i bastun ? :sarcastic::sarcastic:

Kommentar

• M.B
        • aug 2008
        • 633

Ursprungligen postat av Sigun
        Vart har du hört sånna illasinnade ryckten ? i hallen eller var de i bastun ? :sarcastic::sarcastic:
        Tyvärr så var det i vardags rummet. kommer inte ihåg om han hade druckit någon öl hahaha
        //Micke B

Kommentar

• matbos
          • jul 2008
          • 1444

Kåpan på plats. Ska löda servon i kväll. Nu ska jag ner och träna ett j18 lag i ishockey usch frysa i en isha.ll
          Bifogade filer
          /Matte
          :captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

Kommentar

• M.B
            • aug 2008
            • 633

Ursprungligen postat av matbos
            Kåpan på plats. Ska löda servon i kväll. Nu ska jag ner och träna ett j18 lag i ishockey usch frysa i en isha.ll
            Hahahahha träna när var senaste gången du träna dem du sitter bara på läktaren för du är så laaaat
            //Micke B

Kommentar

• matbos
              • jul 2008
              • 1444

Haha sa han som inte orkade se på sin store bror på Cup i helgen som var. Utan satt och spelade dator hela dagen. Sitt sår nästa :icon_butt: Nuff said. Tanken färdig dragen + lite el jox.
              Bifogade filer
              /Matte

Kommentar

• matbos
                • jul 2008
                • 1444

Jaha lite mera gjort, Höjd och sidoroder klara. Skevrodren kvar, lite lödningar o dyl. Här syns japalenokraften som ska bistå hoppas jag. :sarcastic:
                Bifogade filer
                /Matte

Kommentar

• matbos
                  • jul 2008
                  • 1444

Då var allt i stort sätt klart. Mottagaren ska flyttas från trainern alternativt så skaffar jag en till. Det lilla barnet M.B :lollypop: fick också vara med på bild. Men hans hår låg inte rätt så han ville inte synas Hihi :sarcastic:
                  Bifogade filer
                  /Matte

Kommentar

• wesse
                    • maj 2007
                    • 5864

Då var allt i stort sätt klart. Mottagaren ska flyttas från trainern alternativt så skaffar jag en till. Det lilla barnet M.B :lollypop: fick också vara med på bild. Men hans hår låg inte rätt så han ville inte synas Hihi :sarcastic:

oj vad det ser trevligt ut hemma hos dig har ni goa bullar oxå??
                    Kärran med det rufsiga håret va finast:lollypop:

:love: Get high with hovering
                    not drugs :love:

Kommentar

• M.B
                      • aug 2008
                      • 633

Ursprungligen postat av wesse
                      oj vad det ser trevligt ut hemma hos dig har ni goa bullar oxå??
                      Kärran med det rufsiga håret va finast:lollypop:
                      hmm den som brukar baka är jag och de blir aldrig bullar tyvärr men när jag bakar blir det ofta kladdkaka och den är god :sarcastic: Trevligt kan du säga nu bara för att vi har städat för att jag fyllde år ju annars ser de inte ut så här :sarcastic:
                      //Micke B

Kommentar

• matbos
                        • jul 2008
                        • 1444

Det blev en ny mottagare. Beställde den igår. Yeah :thumbup:
                        /Matte

Kommentar

• matbos
                          • jul 2008
                          • 1444

Nu är den premiärflygen film kommer.
                          /Matte

Kommentar

Arbetssätt...