Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Min SSE som är gul/vit på ovansidan har en helfärgad mörkröd botten, bra kontrast.
Den andra SSE'n är Corsairblå med vitt trim på översidan och samma blåfärg på botten med ljusgula klistermärken från biltema.
Satsa på stora kontraster ljus/mörk och ordentligt tilltagna klädselbitar, smådetaljer försvinner genast på håll så ta till rejält, typ 10-15cm breda ränder.
ps. De neongula klistermärkena från Biltema är kanon, de syns ordentligt.
Finns att köpa som A4 ark och du kan själv klippa ut mönster/ränder
Säkert bra, jag har hört mycket positivt om .46ax så 55'an är säkert helt ok om den nu inte drabbats av nån barnsjukdom för att den är så ny.
OS har ju också en ringad .50' som heter .50SX, den tror jag är kanon!
...Annars har du ju förstås webra .50gt och om du nödvändigtvis vill ha .55, även en Webra .55gt .... GO WEBRA!
Jag tror inte nitro eller metanolsoppa fräter på Monocote, då skulle det inte funka på de tiotusentals plan som är klädda med det.
Däremot tycker jag det är svårare att jobba med än Oracover och väljer därför bort det.
Ganska komiskt, jag hade planer på att skaffa ett metanolplan nångon gång i sommar och just somethin extra ligger på kanske-högen. Dock så är jag också ett slappo som föredrar ARF, tyvärr så får man i proncip 2.5 st byggsatser för samma peng com en ARF. Så, ungefär hur länge tar det att bygga en somethin extra?
Kommentar