Montering av Goldwing MX-2
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ja du Taygher nu blir det ännu en skön modell till söndagskvällarna i Hultsfred så jag hoppas trots att du bara flyger runt tittar förbi några söndagar nästa sommar oxå..
Anders ska du ha rejäla doningar på servona oxå? behövs nog när du kör DA med full power
här är ett servo som jag tror att du kan bli nöjd med

Starting Torque: Ms 65.33 Kg/cm (907 oz/in) @ 6.0VDC
...91.50 Kg/cm (1271 oz/in) @ 8.4 VDC
Poor Torgny next summer...moahahaha
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Kommentar
-
haha vad är det för servon du hittat? haha! jag är sugen på hitecs nya 7,4v servon har någon testat dem? sedan är det kul att ha starkare sevon en wesseJa du Taygher nu blir det ännu en skön modell till söndagskvällarna i Hultsfred så jag hoppas trots att du bara flyger runt tittar förbi några söndagar nästa sommar oxå..
Anders ska du ha rejäla doningar på servona oxå? behövs nog när du kör DA med full power
här är ett servo som jag tror att du kan bli nöjd med

Starting Torque: Ms 65.33 Kg/cm (907 oz/in) @ 6.0VDC
...91.50 Kg/cm (1271 oz/in) @ 8.4 VDC
Poor Torgny next summer...moahahaha
Kommentar
-
köper du dom servona vill jag inte flyga med varken dig eller Torgny längre:girl_cray3:tror ändå inte dom funkar att Hovra med:(
-
hehe stackare:P men dom är ju billiga
och dom är starka
fast det jobbiga blir de där me att det känns lite fel att lägga 1000 spänn på gas servot:P
Kommentar
-
jao.. dom där servona wesse fått tag i dom va unika. Han har hjälp medel till allt.. med dom servona kanske modellen herjer rollar helt av sig själv.. Men om ag ska ha ett annat sevo på gasen då måste jag ju ha en såndär manick som gör om 7,2v strömmen till 6v Och då känns det onödigt att ha servon som tål 7,2v
eller finns det så man kan sänka spänningen till bara ett servo?
Senast redigerad av K-dala Anders; 2009-10-12, 21:29.Kommentar
-
-
Kommentar
-
nä jag vet inte ett skit om dessa nyheter men jag har för mig att Torgny och jag pratade om detta men minns inte vad vi kom fram till...
något i detta forum borde ju veta tycker jag...
-
Kommentar
-
medan du väntar på svar får du väl se en flygfilm och en hard man´s film
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=jQlZ2UzyEgQ"]YouTube - EG Aircraft MX2 Prototype[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=owxviwRNf1E&feature=related"]YouTube - Habanero Pepper - Eating A Hot Chili Pepper[/ame]

Kommentar