Arttech Wingdragon + HTC Legend

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • radioactive
    • aug 2011
    • 473

Ursprungligen postat av immo
    Den dagen jag lägger en beställning på ett sånt plan kommer jag förmodligen ställa miljoner frågor om vilka batterier å laddare jag ska ha

Är ju en jäkla djungel det där, speciellt för någon som vet nada
    Och vad tror du att RCflyg.se's forum är till för mer än att skryta om sina senaste inköp?
    Den dagen du ska beställa, så kommer alla att ta paus från forumet.... nä givetvis inte. Hör av dig så lotsar vi dig rätt så att du inte blir lurad på pengar eller kvalitet...

Lasse

Kommentar

• immo
      • sep 2011
      • 77

Det är förjäkla skönt att kunna ställa dumma frågor faktiskt, och faktiskt få riktiga å vettiga svar, utan att någon idiot förklarar en.
      Stort salut för er

Kommentar

• radioactive
        • aug 2011
        • 473

Ursprungligen postat av immo
        Det är förjäkla skönt att kunna ställa dumma frågor faktiskt, och faktiskt få riktiga å vettiga svar, utan att någon idiot förklarar en.
        Stort salut för er
        Alla har varit i samma situation i början, och det är viktigt att, oavsett hur duktig man blir, inte glömma det....

Lasse

Kommentar

• immo
          • sep 2011
          • 77

Det har du faktiskt rätt i, bra att man kan få råd om vilka saker man ska ha, så det blir bra grejer ifrån första början

Ursprungligen postat av radioactive

Alla har varit i samma situation i början, och det är viktigt att, oavsett hur duktig man blir, inte glömma det....

Lasse

Kommentar

Arbetssätt...