någon som vet av någon bra försäljare av bixler och jag vet hobbyking har men finns någon annan å beställa från, verkar just nu som hobbyking inte har i lager, vill gärna ha tag i en asap.
Köpa bixler någon annan stans än hking?
Kollaps
X
-
just bixler är ju hkings så det är nog tveksamt , men finns ett gäng olika kopior av orginalet.
kolls tillex skysurfer på readymaderc.com -
nu känner jag mig lite dum men vars hittar jag den bixler'n eller ser asiens lagerstatus? var mer intresserad av bixlern känner jag floatern var ju endast 1290 i span jämnfört bixler's 1500 men det kanske inte har någon betydelse då det skall fpv'as med den men har som fastnat för bixler 2Kommentar
-
-
Sv: Köpa bixler någon annan stans än hking?
Fick hem en sådan i fredags
Har bara hunnit packa upp den men det verkar mycket lovande. Den här är nog den som har varit bäst paketerad hittills! Inte ett märke 
En rolig detalj var gluggen i botten för att filma nedåt.
--
S
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2Kommentar
-
-
Buken är riktigt stor, får plats med all utrustning och ett par accar som man kan flytta fram och tillbaka för att justera cg.
Men den är inte vacker, inte i min smak i alla fall
--
SKommentar
-
Ful som stryk är den
men känns rätt mycket mer seriös än bixlern. skulle vara kul att se och känna en i luften.
Kommentar
-
Sickan, vilket kit valde du? Vad blev totalpris inkl tull moms etc. Kan du rekommendera readymaderc?Kommentar
-
Det jag köpte var
Pengiun ARF with M2815 Motor (FUP1205)$239.99
Är mycket nöjd så långt, väldigt bra paketerat
Jag har köpt annat av dem tidigare och det har också fungerat väldigt bra.
--
S
Sent from my iPad using Tapatalk HDKommentar

Kommentar