Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Tjena Hakank! En undran,hur ser den ut? Tror att det blir enklare om du lägger in en bild eller länk till nån sida där det går o se hur den ser ut..
Då tror jag du får napp!
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Tjena Hakank! En undran,hur ser den ut? Tror att det blir enklare om du lägger in en bild eller länk till nån sida där det går o se hur den ser ut..
Då tror jag du får napp!
Välkommen till airmedia.se, där vi tar dig med på en resa genom den fascinerande världen av radiostyrda modellflygplan och drönare. Här hittar du allt du behöver veta för att ta ditt intresse till nya höjder.
Hoppas det här hjälper er med ideer till era egna setuper, vid lite närmare eftertanke så skulle jag nog limmat servona lite annorlunda, länkaget till sidorodret är väldigt snett i min setup.
Hej,
Byggde ihop lillgrabbens EPP 100 cm igår och provflög i frisk blåst idag.
Flygvikt 227 g inkl liten borstlös och 2S700.
Svårt att bedöma flygegenskaperna då den tidvis backade i motvinden (inte fullt pådrag dock).
Jag återkommer med lite installationsbilder när jag hunnit ladda ner dessa.
Hälsningar
Roger
Kommentar