Planet kommer ifrån world models och i nosen så sitter det en plettis. Flyger henne med Kokam 4800 3s, c:a 8 minuter. Så här långt har jag gjort 5 flygningar och det behövs lite mer bly i nosen på henne eftersom hon är riktigt glad för att klippa, TP:n ligger på tillverkarens rek. Däcken är utbytta mot lite mer skalariktiga, dom som följde med liknar mer hjul till en parkflyer.
Min elcub.
Kollaps
X
-
pilotkalle
Min elcub.
Planet kommer ifrån world models och i nosen så sitter det en plettis. Flyger henne med Kokam 4800 3s, c:a 8 minuter. Så här långt har jag gjort 5 flygningar och det behövs lite mer bly i nosen på henne eftersom hon är riktigt glad för att klippa, TP:n ligger på tillverkarens rek. Däcken är utbytta mot lite mer skalariktiga, dom som följde med liknar mer hjul till en parkflyer.Senast redigerad av Gäst; 2008-08-07, 20:05.Taggar: Ingen -
pilotkalle
Den är 220 cm i spännvid
. Plats för ett större batteri är där men jag har byggt den efter mått på en acke som jag har 4 av, flera flygningar i rad. Slänger jag i en till sån så blir hon halvkilo tyngre:bawling:.
Nä, det får bli en liten blyklump i nosen, hon är redan svårlandad som hon är för att hon väger förhållandevis lite.
Hon bara glider och glider på inflygningen. Får nästan tvinga ner henne ibland:1headbang:.Kommentar
-
pilotkalle
Kommentar
Kommentar