Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
ja då va det dags att försöka få tag i vit hård 3 o 6 mm depron igen suck var finner jag detta online o kan beställa detta hem till dörren...frågan har funnits här förr men jag hittar ej tråden igen...please help us hard man in H-Fred
Åk ner å flyg med oss i Malmö nån lördag, Wesse och passa på å handla!
Golvpoolen i Malmö har svart depron, och det ligger 5-6 minuters bilväg från Kvarnlanda dessutom. Skulle tro det är billigare än det vita som hobbyhandlarna säljer. Har för mig att jag betalade 58 spänn per 1m2 flak 3mm och cirka 100 för 6mm flak i vintras.
Hej Wesse,
Skumt...tänk att man missade det.. Hursomhelst - han har skickat sånt med bussfrakt tidigare vill jag minnas. Ring och kolla för säkerhets skull. Han är en hygglig prick så du kan säkert övertyga honom att skicka några skivor till dig..
Hälsningar
Roger
Geografi var inte mitt starkaste ämne..men hos KakelPalatzet har de både grå o vit depron i 3 o 6 mm, iaf i butiken i Bromma, de andra kan säkert ta hem...du får väl lyssna om de kan skicka oxå, om ingen av dom är i närheten.
oj va många svar det tackar vi för...svart depron har jag testat o den är för mjuk:thumpdown: ska ringa till dessa firmor o se om dom kan greja detta i dag...fullkontroll delar sina skivor på mitten om det ska skickas o det känns onödigt....
en stund senare...Ringde plastelektro o dom va kanon att ha o göra med förvisso jättekartonger som ej delas så nu måste jag tvinga Torgny o Torbjörn att köpa några st...
Stort tack till alla som blev delaktiga i mitt sökande..yehhh forumet lever
Här kommer ett litet tips hur man får bra stadga i lätta depronare jag har provar med grå och det funkade bra, tills en elak vind såg till att jag fick bygga en ny maskin.
JerryD, det är det företaget som jag tipsade om och det går hur bra som helst att handla av dom som privatperson, Stig är jättetrevlig att ha och göra med.
Det kostade 1250kr för 40st 3mm, 1175kr för 20st 6mm och då gick frakten på 275kr från Borås upp till Piteå och det var med utkörning till min bostadsadress.
JerryD, det är det företaget som jag tipsade om och det går hur bra som helst att handla av dom som privatperson, Stig är jättetrevlig att ha och göra med.
Det kostade 1250kr för 40st 3mm, 1175kr för 20st 6mm och då gick frakten på 275kr från Borås upp till Piteå och det var med utkörning till min bostadsadress.
jo nu är det beställt därifrån men har sutte på trappen o väntat i en hel timme nu...när kommer dom:bawling:
Kommentar