
Ålänning, tyvärr har jag noll koll på friflyg o speciellt Finländska, men bygg o flyg .. ganska trevligt är det.

Men..nu har inte Hobbyträ gjort så, och de hör inte av sig heller.
Men..nu har inte Hobbyträ gjort så, och de hör inte av sig heller.

Om lister och dylikt är rätta längder så underlättar det , men sen hade det nog inte varit fel med avstånd mellan spanten på vinge och stabbe. Iof kanske det ger sig när man lägger upp det hela "pusslet". Sen följde det med lite smådetaljer i plywood och balsa som jag inte riktigt har koll på.. Kanske inte är så jätte kritiskt på en sån här friflygare,
Lämna en kommentar: