Läcker Yak 54

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tobbe O
    • maj 2006
    • 1431

    #1

    Läcker Yak 54

    Det finns många läckra Yakar på marknaden men det här är bland det läckraste, iaf som jag har sett!
    http://www.aero-works.net/store/detail.aspx?ID=254

    Finns det någon importör av Aerowork i Sverige el. Europa, någon som vet?
  • loop
    • maj 2006
    • 328

    #2
    Det går att beställa direkt från dom på den adress du har angivit.
    Bruden är inte så ful hon heller

    Kommentar

    • DrHanke

      • maj 2006
      • 5250

      #3
      köpte deras katana för 2år sen, snabb service och väldigt trevliga! Det tråkiga är frakten... kostade 150$ plus 500:- för tullen i administrativa avgifter, ingen moms men betalt för stämpla skulle dom ha...
      //DrHanke

      *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

      Kommentar

      • Tobbe O
        • maj 2006
        • 1431

        #4
        Jo det går ju bra, men frakten, moms och tull blir inte så kuligt

        Kommentar

        • DrHanke

          • maj 2006
          • 5250

          #5
          ett tips kan ju vara att du kollar in www.rc-flight.com som har lite spännande större modeller, har man tur så kan svenska tullen missa momsen...

          Annars e man så sugen på utbudet i USA som aldrig når europa på nått vettigt sätt samt att frakten skall vara så förbarmat dyr hit :(
          //DrHanke

          *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

          Kommentar

          Arbetssätt...