Hejsan!
Är det någon här som har erfarenhet av Hangar9:s 60 mustang?
Har läst på amerikanska forum o de klagar på stygga klippegenskaper och dålig konstruktion, någon här som vet? Blev lite fundersam eftersom jag precis beställt en sådan...
Mvh Martin
Är det någon här som har erfarenhet av Hangar9:s 60 mustang?
Har läst på amerikanska forum o de klagar på stygga klippegenskaper och dålig konstruktion, någon här som vet? Blev lite fundersam eftersom jag precis beställt en sådan...
Mvh Martin

.
Kommentar