Weston Magnum R

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Arrow 60
    • jul 2011
    • 5

    #1

    Weston Magnum R

    Jag har beställt en Weston Magnum med West Eurotech 52V1 motor med pipa.. Jag undrar om det är någon som har nån erfarenhet av kärran ifråga, och som har några tips angående egenheter el dylikt..? Tacksam för svar...
  • henke2
    • mar 2011
    • 3188

    #2
    Slå en signal till HAB, Tomas flyger en sådan och har säkert info till dig :-)

    Kommentar

    • Arrow 60
      • jul 2011
      • 5

      #3
      Tack för tipset Henke...!

      Kommentar

      Arbetssätt...