Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Har kikat lite på showtimen. Även den mindre showtime dock vet jag inte om den har delbara vingar.
Att hitta en F3a eller 3D maskin är inte svårt. Det svåra är väll att hitta nån som funkar till båda.
Har en gammal kyosho sensation 1400 som är en F3a maskin å den flyger helt fantastiskt. Men för små roder för att kunna göra lite freestyle som synd är.
//Kristoffer gustafsson
Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
Helikopter: T-rex 700 DFC,
Sändare: Futaba T18SZ,
ÖMH Yaken den lilla på 1800mm spv, bara 1.2dm bredare än showtimen. Å den prototyp vi flyger med så med små utslag klarar den programmet men med större utslag (3D) så är det du som pilot som blir begränsninngen.
ÖMH Yaken den lilla på 1800mm spv, bara 1.2dm bredare än showtimen. Å den prototyp vi flyger med så med små utslag klarar den programmet men med större utslag (3D) så är det du som pilot som blir begränsninngen.
Men då börjar den ju nästan bli lika stor som min katana. Vill ju ha mindre modeller för att lättare att transportera för mig som inte bor på fältet
Epilson ser mycket fin ut. Nackdelen med den är ju att vingen är hel. På 40 modellen fungerar det ju bra. Den var ju för övrigt lagomt stor. Men 90 modellen kanske flyger mycket bättre :?
Sen kan man ju fråga sig vad priset på epilson hamnar.
Upp med mer plan. Än är våren inte kommen
//Kristoffer gustafsson
Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
Helikopter: T-rex 700 DFC,
Sändare: Futaba T18SZ,
Kommentar