Är det någon som kan säga något om detta plan
var nere på RC-klubben igår och provflög deras trainer det var lite svårt att landa i byig vind.
det blir att flyga i lungt väder. Planet kommer förhoppningsvis nästa vecka. Jäklar vad jag ska flyga.
Har bara 4km till flygfältet.
/:applouse:
var nere på RC-klubben igår och provflög deras trainer det var lite svårt att landa i byig vind.
det blir att flyga i lungt väder. Planet kommer förhoppningsvis nästa vecka. Jäklar vad jag ska flyga.
Har bara 4km till flygfältet.
/:applouse:

Kommentar