Ni som flyger med bensinmotorer hur gör ni med tankavluftningen?
Om man bara har en luftslang hängande så borde det ju kunna drälla soppa medan man flyger, har man någon backventil eller så?
Om man bara har en luftslang hängande så borde det ju kunna drälla soppa medan man flyger, har man någon backventil eller så?

Kommentar