Nya litrar!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ewalds
    • jul 2009
    • 532

    #1

    Nya litrar!

    5 nya litrar bränsle blandat...

    80% metanol, 15% aerosynth3, 5% nitro...

    Kan väl räcka några veckor, kanske...

    /Micke
  • Thomas

    • jun 2006
    • 7673

    #2
    Kanske över helgen...
    Retroholic!

    Kommentar

    • ewalds
      • jul 2009
      • 532

      #3
      hahaha.........

      Kommentar

      • AmRi
        • jan 2009
        • 223

        #4
        beror väl på moroten en saito 56:a går ca 6 flygningar á 10min på en liter soppa men en 30-35cc tvåtaktare kan förbruka det på två tankar.

        Kommentar

        • ewalds
          • jul 2009
          • 532

          #5
          Ursprungligen postat av AmRi
          beror väl på moroten en saito 56:a går ca 6 flygningar á 10min på en liter soppa men en 30-35cc tvåtaktare kan förbruka det på två tankar.
          Beror ju även på hur man använder spaken....

          Kommentar

          • helifanatic
            • jan 2008
            • 151

            #6
            eller en 90 heli 0.8l /12min hehe

            Kommentar

            Arbetssätt...