Funtana X100

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tobbe O
    • maj 2006
    • 1431

    #1

    Funtana X100

    Visst är det några här som har köpt Funtana X100, hur går det för er med ihopmonteringen?

    Är det något ni inte gillar och/eller tänker göra om, sporrhjulet är det enda som jag ogillar hittills.
  • Tobbe O
    • maj 2006
    • 1431

    #2
    Är det ingen som bygger FuntanaX?

    Kommentar

    Arbetssätt...