Förgasarvändning

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Craftman
    • jan 2007
    • 10

    #1

    Förgasarvändning

    En fråga angående OS FS 52. Är det möjligt att vända förgasaren på denna motor? Skulle vara skönt att slippa dra om stötstängerna till trottel osv. Som det ser ut så är förgasaren symmetrisk och borde rent tekniskt gå att vända, men hur blir det funktionsmässigt?

    MVH // Fredrik
  • tonic
    • maj 2006
    • 882

    #2
    Oftast går detta bra. Du får prova. Jag har själv gjort det på min 2-t motorer.
    Mvh / Toni (tonic) Cederholm.

    Kommentar

    • Craftman
      • jan 2007
      • 10

      #3
      Ahh smått pinsamt, fanns en liten diskret text om detta i min instruktionsbok som jag hade totalmissat - det gick utmärkt att vända den

      Kommentar

      Arbetssätt...