YS FZ70-s

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Prickskytt
    • mar 2013
    • 21

    #1

    YS FZ70-s

    Sugen att byta min OS .61 i en 160cm Mustang. Någon som har en YS, erfarenheter.
  • Hägle
    RCFF - Moderator
    RCFF - Administratör
    • okt 2007
    • 157

    #2
    Hej,
    Jag har 2 YS i 63-storlek.
    Dom fungerar alldeles perfekt och ger massor med kraft.
    Trots många slangar och membran fungerar den helt utan strul; enkel att ställa in och går stabilt.
    Den vill ha mycket olja och nitro, men ger tillbaka
    MVH Tomas

    Kommentar

    Arbetssätt...