Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Servon.....BMS-660MG+HS till sida.. Annars DS 821 digitala sevon..(följde med Spektrumen) [img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAXD*8U0t!hTpaZdIqBCGEy4oZVnPf2Z3NN6u60TZcsPzTfO spDmhWJzHX5IZy3tVi0wbkmK0K6R7EH5YLXp9qUJ4rOxaDNmqT G6IFHc4w/Do27servo.jpg[/img]
Kanske kan det bli till helgen som Do-27 flyger i luften....
Vingarna med servon till skev och flaps.(Futaba 3010) klara sen länge..
Förstärkningar väntar jag med...
Tror att det var på RC-Universe som dom varnade för DO-27... Andra loopingen knäcktes vingbalken..men vafa...Looping med en DO-27!!! Då får man skylla sig själv!!!
Andra loopingen knäcktes vingbalken..men vafa...Looping med en DO-27!!! Då får man skylla sig själv!!!
Sosen..
Vilket material var vingbalken gjord av Sosen? Min kollega har en begagnad V-mar Dornier 27 på lut, och vad jag kommer ihåg så har den ett vingrör av aluminium. Har någon länk till vingbrott eller andra problem med denna modell?
Kommentar