Kyosho´s Edge 540 sqs

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Irokee
    • maj 2006
    • 138

    #1

    Kyosho´s Edge 540 sqs

    Är det någon som satt i en 2-takts rova i en sådan ?
    Hur gjorde ni med ljudämperiet ?
    Orginaldämparen på min ST 61:a passar givetvis inte.....
Arbetssätt...