Moki 180

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • AM
    Debattglad entusiast

    • maj 2006
    • 3464

    #16
    Ja ett varmt stift bör fungera bra till Mokin. Jag minns inte vad jag för stift har i min, men antagligen är det HOT. Annars får du' la' pröve med ett Medium.

    Mvh
    Ove
    Ove (AM) Nielsen

    Kommentar

    • freddan_6
      • aug 2006
      • 2655

      #17
      Lyfter denna tråd igen.
      Är det alltid så att man ska ha varma stift på stora tvåtakts-metanolare? Med stor menar jag 15cc eller större.
      m.v.h. //Fredrik

      Kommentar

      Arbetssätt...