Snart färdig
Kollaps
X
-
-
Problem .Startade min super tigre 51 a idag lättstartad fin tomgång varvade ut fint .Nu till problemet när jag gasar lugnt från tomgång till full gas inga problem. Men får den stå lite på tomgång å sen gasar snabbt till fullgas så svarar den inte liksom bara står å morrar släpper jag av gasen så går den på tomgång .Kan det vara pitts dämparen som inte ger tillräckligt tryck? .gick ju fint i bänk .Har pluggat ena utblåset på dämparen.Kommentar
-
Bara börja nåla. Lite tips här:
Kommentar
Kommentar