Snart färdig

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Andreash
    • feb 2015
    • 375

    #1

    Snart färdig

    Bara lite finlir kvar och bättre väder så ska det provflygasKlicka på bilden för större version

Namn: 20160202_203733.jpg
Visningar: 1
Storlek: 61,4 KB
ID: 524591Klicka på bilden för större version

Namn: 20160202_204102.jpg
Visningar: 1
Storlek: 75,1 KB
ID: 524590
  • jocke1963
    • dec 2007
    • 2709

    #2
    Vad är det för kärra?

    Kommentar

    • Andreash
      • feb 2015
      • 375

      #3
      Hej det är en seagull harmon rocket med en super tigre 51

      Kommentar

      • jocke1963
        • dec 2007
        • 2709

        #4
        Länk till kärran?

        Kommentar

        • Andreash
          • feb 2015
          • 375

          #5
          http://www.hobbyfly.de/hfsg-harmon-r...cc-1280mm.html

          Kommentar

          • Andreash
            • feb 2015
            • 375

            #6
            Äntligen klar .!Klicka på bilden för större version

Namn: 20160208_210717.jpg
Visningar: 1
Storlek: 71,8 KB
ID: 506807

            Kommentar

            • jocke1963
              • dec 2007
              • 2709

              #7
              Ursprungligen postat av Andreash
              Äntligen klar .![ATTACH=CONFIG]57000[/ATTACH]
              Felvriden bild....?

              Kommentar

              • Andreash
                • feb 2015
                • 375

                #8
                Japp min telefon gör det av någon anledning får ta en koll på det

                Kommentar

                • jocke1963
                  • dec 2007
                  • 2709

                  #9
                  Ursprungligen postat av Andreash
                  Japp min telefon gör det av någon anledning får ta en koll på det
                  Inte för mycket whisky, då..?

                  Kommentar

                  • Andreash
                    • feb 2015
                    • 375

                    #10
                    Inte denna gången:sarcastic:

                    Kommentar

                    • Andreash
                      • feb 2015
                      • 375

                      #11
                      Problem .Startade min super tigre 51 a idag lättstartad fin tomgång varvade ut fint .Nu till problemet när jag gasar lugnt från tomgång till full gas inga problem. Men får den stå lite på tomgång å sen gasar snabbt till fullgas så svarar den inte liksom bara står å morrar släpper jag av gasen så går den på tomgång .Kan det vara pitts dämparen som inte ger tillräckligt tryck? .gick ju fint i bänk .Har pluggat ena utblåset på dämparen.

                      Kommentar

                      • jocke1963
                        • dec 2007
                        • 2709

                        #12
                        Bara börja nåla. Lite tips här:

                        Kommentar

                        • Cox
                          • sep 2010
                          • 229

                          #13
                          Låter som att den är ställd lite för rikt/fett på låga varv. En enkel nåljustering är nog allt som behövs.

                          Kommentar

                          Arbetssätt...