Hepp!
Blev sugen på en skalakärra som flyger lite lugnt i solnedgången...
Jag har en ny ASP 61 FS Fyrtaktare i kartong som är tänkt som drivkälla.
Någon som har erfarenhet av denna ARF:kärra?
Verkar vara ny för 2007 och jag tycker att den ligger bra i pris.
Har beställt den och hoppas på en snabb leverans.
Kan försöka lägga upp lite bilder under byggets gång om intresse finns.
\Ö.
Blev sugen på en skalakärra som flyger lite lugnt i solnedgången...
Jag har en ny ASP 61 FS Fyrtaktare i kartong som är tänkt som drivkälla.
Någon som har erfarenhet av denna ARF:kärra?
Verkar vara ny för 2007 och jag tycker att den ligger bra i pris.
Har beställt den och hoppas på en snabb leverans.
Kan försöka lägga upp lite bilder under byggets gång om intresse finns.
\Ö.
Kommentar