vilket är att föredra i en 3d modell?
2t eller 4t?
Kollaps
X
-
trägen vinner alltid, bokis å jag har hitills inte stött på en motor vi inte fått å gå bra, min saito 72 tog en hel sommar och typ 30L innan den äntligen går som ett urverk. Och nu går den så ruskigt fint så folk tror knapp sin ögen när jag har den igång
Därav e ja så förvånad över SY, många säger att det är samma, men det är inte samma! De SY jag har varit i kontakt med har gått precis lika bra som OS och Saito, se filmen på ÖMH där bokis har en SY-120 i en GP Ryan och lyssna på motorgången, den motorn i filmen har bara gått 2 tankar... Det enda vi gjort efter filmen är å bytt från master airscrew till APC så den numera ylar som besatt å bara vill flygas mer!
//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar


Kommentar