JUNO

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Robin
    • maj 2006
    • 203

    #1

    JUNO

    Tjenare.

    Köpte mig för många år sedan en EZ modell... (föregångare till ARF)
    Modellen heter JUNO.
    Har nu i år byggt klart den och undrar om det är nån annan som har nån erfarenhet av modellen...?

    Har hunnit testflyga den en gång med en helt ny .25 motor.
    Den varvade aldrig ur men gick fort som fan ändå...

    Här är en bild på den.

  • mac77
    • maj 2006
    • 513

    #2
    Den där såg riktigt trevlig ut...

    :P

    Kommentar

    Arbetssätt...