F3A liknande skapelse!?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Krille
    • maj 2006
    • 1184

    #16
    Han kör en OS 70 ultimate. 525 servon till skev. std servo till trottel. nå digitala till sida/höjd. (alla servon hitec)
    priset vet jag inte vad han har tänkt, men motor och allt plockar han ut. (ev att nått servo kan få sitta kvar mot pristilläg)

    Vet inte riktigt om han vill sälja heller. men han har snackat om de
    //Kristoffer gustafsson

    Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
    Helikopter: T-rex 700 DFC,
    Sändare: Futaba T18SZ,

    Kommentar

    • bokis
      • maj 2006
      • 5041

      #17
      Zekee.så där är dom i Svenstavik,flyger såna där konstiga manövrar å tömmer allt dom kommer åt...Men att fassan hans kan bygga,det vet jag!
      // Bokis

      ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
      (nu även med biskvier!)

      Kommentar

      • Zekee
        • maj 2006
        • 604

        #18
        Jo Bokis, det verkar inte bättre!

        Kommentar

        Arbetssätt...