Meden UCD kan du vara lugn. Snäll som en trainer. De 3 första gångerna jag tog upp min fick jag nödlanda p g a venlit häng i en gammal motor men det var inga problem, den landade så fin på fälttt utan någon tendens att villa ramla ner på fel sätt eller på fel plats,
Så ta det bara lugnt så skall det inte vara några problem.
Så ta det bara lugnt så skall det inte vara några problem.
Kommentar