Vad skulle ni sätta en Magnum 91:a 4t i?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zekee
    • maj 2006
    • 604

    #1

    Vad skulle ni sätta en Magnum 91:a 4t i?

    Som topic lyder! Vad skulle ni sätta den rovan i?
    Har en GP Lancair på lut men vet inte riktigt vad suget säger...
  • bokis
    • maj 2006
    • 5041

    #2
    Passar ypperligt i den! (Har den setupen själv :oops: )
    Men det finns en del skojigt..Min Moth trivs med en 91:a o trevligare flyg får man leta efter..
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

    Kommentar

    • Zekee
      • maj 2006
      • 604

      #3
      Tjaao, så jäkla svårt att veta! Kanske till o med sugen på nå 3dflaximojss...

      Kommentar

      • QatHome
        • maj 2006
        • 701

        #4
        En Groovy 90 3D kanske vore nåt
        Powered by Joy and a LiPo pack

        Kommentar

        • Zekee
          • maj 2006
          • 604

          #5
          Mjooo den såg ok ut! Det är jobbigt det här, att inte hitta nått man är riiiiktigt sugen på och tänder till rejält på! *suuuck*

          Kommentar

          • QatHome
            • maj 2006
            • 701

            #6
            Den här ser också trevlig ut, en i klubben har skaffat den men inte haft upp den i luften än.

            Great Planes Reactor 3D
            Powered by Joy and a LiPo pack

            Kommentar

            • Stuff
              • dec 2006
              • 118

              #7
              En U CAN DO 3D .46 då ? de borde väl bli lagom

              Kommentar

              • Zekee
                • maj 2006
                • 604

                #8
                Ingen ukkandoo tyvärr! Dom flyger fint men ärså nedrans fula! 8)

                Kommentar

                Arbetssätt...