Stor cubliknande modell byggd i Danmark

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jakob
    • maj 2006
    • 1840

    #1

    Stor cubliknande modell byggd i Danmark

    Stor cubliknande modell byggd i Danmark. 62 kg väger den. :shock: Nästan fullskala!!

    Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

    ____________________

    ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

    www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler
  • Fot
    • jun 2006
    • 191

    #2
    Re: Stor cubliknande modell byggd i Danmark

    Ursprungligen postat av Jakob
    Stor cubliknande modell byggd i Danmark. 62 kg väger den. :shock: Nästan fullskala!!
    Vadå nästan??? :-)

    Den är ju stor nog att rymma båda gubbarna som håller i kärran.

    /M

    Kommentar

    • Nexus
      • maj 2006
      • 744

      #3
      Stor cubliknande modell byggd i Danmark. 62 kg väger den. Nästan fullskala!!

      62 KG ???

      Nej det är en ton (1000 KG) Jag skulle tro ??? hehe,Jakob !!!

      MVH Steve

      :? :?
      Excell 60 2 St
      Heim 10 CC skala Hughes 500 E
      Concept SR
      Modeltech Cap 21 2 st
      Wonder 2 St
      skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
      Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
      Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)

      Kommentar

      • ssn
        • maj 2006
        • 796

        #4
        Medsolssnurrande propp gör mig lite nyfiken på moroten!?

        Sosen..

        Kommentar

        • Krille
          • maj 2006
          • 1184

          #5
          Den där måste väll nästan klassas som UAV
          //Kristoffer gustafsson

          Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
          Helikopter: T-rex 700 DFC,
          Sändare: Futaba T18SZ,

          Kommentar

          • MasterMag
            • maj 2007
            • 158

            #6
            Den där kan man ju anordna flygturer med, vilken affärside! Två betalande och nästan 100% säkerhet för piloten

            Kommentar

            • Jakob
              • maj 2006
              • 1840

              #7
              Läs mer här!

              Byg bedre RC-projekter med tips, beregnere og sikkerhed. Start din RC-hobby nu!
              Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

              ____________________

              ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

              www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler

              Kommentar

              • Nexus
                • maj 2006
                • 744

                #8
                riktig Radiostyrning på plan va skoja du ???

                Jag trodde det var skämtade !!???

                först jag trodde att pilot sitter i den plan men syns inte detta !!

                det var rent radiostyrningen jösses ???

                MVH Steve

                :? :? :? :?
                Excell 60 2 St
                Heim 10 CC skala Hughes 500 E
                Concept SR
                Modeltech Cap 21 2 st
                Wonder 2 St
                skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
                Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
                Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)

                Kommentar

                • colsson
                  • maj 2006
                  • 1165

                  #9
                  Är det bara jag som läst fortsättningen på den danska tråden..
                  Kan ju säga att den är skapad den 1:a April i år............ :roll:

                  Kommentar

                  • Jakob
                    • maj 2006
                    • 1840

                    #10
                    Bra Colsson!

                    Jag väntade på att någon skulle upptäcka det!
                    Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

                    ____________________

                    ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

                    www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler

                    Kommentar

                    • bokis
                      • maj 2006
                      • 5041

                      #11
                      Ursprungligen postat av Jakob
                      Bra Colsson!

                      Jag väntade på att någon skulle upptäcka det!
                      Cool,trovärdighet? 0 eller över?
                      // Bokis

                      ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
                      (nu även med biskvier!)

                      Kommentar

                      Arbetssätt...