Kyosho P-40 Warhawk

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zekee
    • maj 2006
    • 604

    #1

    Kyosho P-40 Warhawk

    Här kommer lite flygande bilder på min p-40, det svarta på sista bilden i luften är jäkla envis linslus till fågeljävel...





    [/list]
  • bokis
    • maj 2006
    • 5041

    #2
    Zekke,härliga bilder! Funkade ställen bra? Jag e så himmla nyfiken!
    Min flög jädrans bra och det där ser inte sämre ut!
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

    Kommentar

    • Zekee
      • maj 2006
      • 604

      #3
      Jorå Bokis du kan va lugn, ställen funkar exemplariskt! Förutom påfyllningsventilen då, den är helt mongo... Nu var det ju så här att ena stället fick sig en kyss igår av moderjord så hela fastsättningsplyfalådan lossnade, men snart i luften igen!
      Den flyger busbra, men blir nästan lite vidrig med ställen ute gämfört med att ha dom inne...

      Kommentar

      • zeno
        • maj 2006
        • 536

        #4
        Ah va trevligt att se att P-40 flög bra
        Var det den du hade en OS70'a i?
        Kan tänka mig att det då fanns gott om kraft.

        Kommentar

        • Zekee
          • maj 2006
          • 604

          #5
          Jajamen, har os 70 4t i den, men det är inte överdrivet mkt motor i den... Kan inte riktigt hissa rakt upp tror jag! Har inte hunnit prova så mkt än... Lagomt med motor.

          Kommentar

          • ssn
            • maj 2006
            • 796

            #6
            Fy attans vad det är go att se i luften......

            Flyger en liten P-40 (het) men känslan när den sveper förbi på låg höjd med sina hajkäftar är super!!!

            Sosen..

            Kommentar

            • Zekee
              • maj 2006
              • 604

              #7
              SSn: Mycket härligt! :lol: Sen är det så kul att flyga förbi och pysa in å ut med ställen.. hehe första kärran med infällbara... hihi

              Kommentar

              • bokis
                • maj 2006
                • 5041

                #8
                Vem i Ångeligan har kamera? Eller sitter ni bara å tjyvhåller på läckerbitarna? Jag ger mig F-n på att ni sitter på nåt roligt eller?
                // Bokis

                ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
                (nu även med biskvier!)

                Kommentar

                • Zekee
                  • maj 2006
                  • 604

                  #9
                  Vadå? Mer roliga bilder?

                  Kommentar

                  • Ice
                    • maj 2006
                    • 72

                    #10
                    wooow!!! snacka om härliga bilder o kärra!!! fasen vad läcker!!!


                    var hittar man en sådan kärra? :roll:

                    Kommentar

                    • Zekee
                      • maj 2006
                      • 604

                      #11
                      Jag vände mig utomlands. www.modellhobby.de
                      Där har dom bra pris och snabb leverans... Detta är version2 på kyoshos p-40, den första hade en tendens att tappa stabben!

                      Kommentar

                      • Ice
                        • maj 2006
                        • 72

                        #12
                        haha ajdå... vad fick du ge för kärran då totalt med frakt i svenska pengar?

                        Kommentar

                        • Zekee
                          • maj 2006
                          • 604

                          #13
                          1400:- kronor jämt tror jag!

                          Kommentar

                          • bokis
                            • maj 2006
                            • 5041

                            #14
                            Ursprungligen postat av Zekee
                            Jag vände mig utomlands. www.modellhobby.de
                            Där har dom bra pris och snabb leverans... Detta är version2 på kyoshos p-40, den första hade en tendens att tappa stabben!
                            Ha,enda sättet att bli rixkändis ju,vad gör man inte för lite publicitet! 8)
                            Video Zeke...video...nån däruppe i ånge har den på video!
                            Psst,hur gick det med ventilen?
                            // Bokis

                            ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
                            (nu även med biskvier!)

                            Kommentar

                            • Zekee
                              • maj 2006
                              • 604

                              #15
                              Njaaa Bokis! Den finns inte på video, tyvärr! Sällan ens att någon kommer ihåg tt ta med sig vanlig kamera! Men skulle gärna vilja ha den på film! Ventilen e lite muppig, man får krångla lite när man ska fylla... Just nu så ligger den FORTFARANDE och väntar på att få bli lagad... den ser inte så skoj ut att laga den vingen, å allra inte helst när man kan vara nere på fältet och flyga! Men det kommer... Skulle behöva en till SY 70 4t oxå... Så slipper jag plocka motorer mellan mina modeller!

                              Kommentar

                              Arbetssätt...