Moki 180

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ssn
    • maj 2006
    • 796

    #1

    Moki 180

    Testbänken klar att bulta fast i ngt lämpligt.!!!


    Bakelit? Jo men visst.... Å järn från en gammal varningstriangel....

    Mer kommer....

    Sosen..
  • ssn
    • maj 2006
    • 796

    #2
    Två propar idag från HAB....

    Båda 20x8 å ingen 18x8 men det kommer väl...

    [img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAAAAMAU98!o*Q5ALVOQJ3UxaelWE*dDzJLM*9ghnyJ1YhJJq wG1GPGbS9GZMzaIxeDIGRLwJtgu110!FTDjN2PhDuzgddKxMyx qpcfICwU/Picture0.jpg[/img]
    (jmför med .61 Magnumen!)

    Nu kanske man vågar att börja köra in lite..!?

    Fastsättning å morot klara.....
    Attans vad Bambula gör snygga proppar för snäll peng!
    Sosen..

    Kommentar

    • bokis
      • maj 2006
      • 5041

      #3
      Hmmm....tvåtakt...kan det var till...Näe,Getingen å Humlan är nog svåra att få tag på å inte håller väl sosis på med linflyg eller? 8)
      Skämt åsido,skulle vara kul o få veta vad du får ut ur den SSN!
      Kanske en liten varvtalsrapport?
      // Bokis

      ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
      (nu även med biskvier!)

      Kommentar

      • ssn
        • maj 2006
        • 796

        #4
        Kommer bokis kommer....

        Sosen..

        Kommentar

        Arbetssätt...