Saito vs ys110

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • blades
    • jun 2007
    • 10

    #1

    Saito vs ys110

    Hej.Har ställt den här frågan på en anna rubrik.Ingen som svarade då hade själv en ys 110.Vore tacksam om någon som har en ys110kan ge lite råd.
    Som sagt var, funderar på att köpa en saito 125 eller ys110.Enligt hab så rekomenderar man saito före ys,då det är mer delar som kan krångla på en ys110.Hab säljer både saito och ys.Tex om man ej startar ys på vinter så kan man får broblem.Tacksam för era råd!
    Mvh//stefan
  • pilotkalle

    #2
    Allting har för och nackdelar men köp en YS, Saiton är som en snäll mes jämfört med en vrålande Tiger(YS:en alltså)!! Har själv haft en 110:a, skrämmande vilket ös där är i dom!! :badgrin:

    Kommentar

    Arbetssätt...