FUNTANAN É DÖD... R.I.P

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • swe34
    • jun 2007
    • 39

    #1

    FUNTANAN É DÖD... R.I.P

    Ja ibland så går det upp och ibland så går det ner :(
    Hur som helst så "råkar" jag plötsligt ha en Saito 82a över!
    Frågan är naturligtvis... Vad ska jag sätta den i?
    Kravlistan är ganska kort: Kärran ska vara snygg (UCD går bort), flyga bra! (Funtana x50 går alltså oxå bort, vill inte börja med att ändra vingprofil igen!) och vara ARF!
    En buskärra som man kan ha kul med! :badgrin:

    PS: Ja den dog av pilotfel/hjärnsläpp DS
  • Krille
    • maj 2006
    • 1184

    #2
    Kanske en quest 50 F3A/3D?

    //Kristoffer gustafsson

    Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
    Helikopter: T-rex 700 DFC,
    Sändare: Futaba T18SZ,

    Kommentar

    • swe34
      • jun 2007
      • 39

      #3
      Har kollat lite på YAK-54 3D 50 ARF FM hos aircpro, ser ju trevlig ut iaf.
      Någon som testat?

      Kommentar

      Arbetssätt...