fått en ny asp 46

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • elcamel
    • jun 2006
    • 51

    #1

    fått en ny asp 46

    hej fick en ny asp 46 hemm idag.
    fatta inte hur bränsle nålen skall sitta mot förgasaren.
    har även fått med 4cm lång bränslelsang kanske den skall vara med i bilden?
    undrar om någon kan lägga upp ett foto eller försöka förklarar ändå.
    inkörning som andra motorer? ta det lite lungnare med maxvarv och värme.

    mvh daniel
  • colsson
    • maj 2006
    • 1165

    #2

    Kommentar

    Arbetssätt...