Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Njaha... ASPs 180 FS verkar folk gilla om man tittar runt på olika forum (typ RS universe & dyl) Kan den räcka till CMP katanan? (som oxå verkar falla folk i smaken) Är liiite skeptisk till FUNTANA då jag haft "lillebror" och den flög som en full mås innan jag gjorde om vingen (framkanten)
Men X100 kanske är bättre än X50?
Ja ja... Nu sticker jag ut och seglar en månad 8) , så jag har lite tid på mig att bestämma vad jag vill ha!
Men kom gärna med förslag!
MVH Peter
Segla en månad... HA vicket skämt! Efter 10 dgrs regn och kyla gav frugan och jag upp (2dgrs segling & 8 dgrs hutter) och "sista minuten" resorna till solen verkar vara slut....
Så nu sitter jag här och funderar igen, en kinesisk 180 fs + en CMP Katana borde inte det kunna bli en kul "Söndagsmaskin" för en rimlig peng? En tvåtaktare är kanske vassare men dom låter ju så dj**la trist.
Kommentar