Seawind

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Reino
    • jul 2007
    • 18

    #1

    Seawind

    Funderar på att kanske skaffa en sjöflygplan, känns som det skulle vara kul, och då har seawind fångat mitt intresse.
    Är det nån här som har erfarenhet av en sådan ?
  • Mr X
    • apr 2007
    • 1055

    #2
    Blev själv intresserad av ett sjöflyg men har inte någon erfarenhet av dessa. Kravet för mig var att det ska gå att flyga på land och sjö så jag har beställt en Seamaster 40 röd -ARF och så hade jag en OS 55AX liggande som passar till detta flyg. Hoppas jag har gjort rätt val men det tror jag.
    RC Åland
    RC Åland på facebook
    På tok för många flygande saker.

    Kommentar

    • Mr X
      • apr 2007
      • 1055

      #3
      Tittar man på bilder och läser lite info om dessa flyg är seawind ett strå vassare och ett lite större flyg men dock lite dyrare än semaster.
      Seawind är klart snyggast tycker jag.
      RC Åland
      RC Åland på facebook
      På tok för många flygande saker.

      Kommentar

      • Reino
        • jul 2007
        • 18

        #4
        Har läst det mesta på de amerikanska forumen, finns många som har Seawind där. Blir nog en sån vartefter då jag har en os 91 4t här hemma.

        Kommentar

        • Reino
          • jul 2007
          • 18

          #5
          Det finns ingen här som har en seawind i sin ägo alltså .

          Kommentar

          Arbetssätt...