Mottagare till aircombat?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • frerut
    • maj 2006
    • 46

    #1

    Mottagare till aircombat?

    Ska skaffa en ny mottagare till mina aircombat-kärror, då min nuvarande börjat bete sig lite tveksamt efter att den fått bada i åkern i Haninge i helgen.
    Har funderat på att skaffa en Hitec Electron 6, men hittade nu en syntesmottagare, Webra Scan DS 6. Någon som har erfarenhet av dessa, eller andra mindre mottagare, gärna syntes? Är ju ganska tuff miljö inom combat, vore bra att slippa bli nerstörd!
  • jensj
    • maj 2006
    • 81

    #2
    Hej!

    Kolla in http://www.webx.dk/rc/RX-measurement...let-listen.htm

    Webra Scan DS6 fick i detta "test".

    /Jens

    Kommentar

    • frerut
      • maj 2006
      • 46

      #3
      Kul! Tack för den länken! Då siktar jag på en sådan.

      Kommentar

      Arbetssätt...