köpte denna idag http://www.rcflyg.se/viewtopic.php?t=3944
sjukt sugen på att prova denn så fort vädret tillåter!! hittade lite klipp på flygningar meddennavinge ,, ujujuj vad fort det går!!! os 40 med 9x6 i nosen nu ,,,,,, raket eller ? hehe kul ska det bli den får premiar före lillwesse för lillwesse får inte bära vingar förens tidigast tisdag då grejjerna kommer
sjukt sugen på att prova denn så fort vädret tillåter!! hittade lite klipp på flygningar meddennavinge ,, ujujuj vad fort det går!!! os 40 med 9x6 i nosen nu ,,,,,, raket eller ? hehe kul ska det bli den får premiar före lillwesse för lillwesse får inte bära vingar förens tidigast tisdag då grejjerna kommer
tippar på att den gjorde nog ca 200-230 km iaf vikten på den flygklar 1100 gram med os 40 å 9x6 prop
Kommentar