OS LA 40

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • js_
    • jul 2007
    • 666

    #1

    OS LA 40

    Kan man ha en upp o ner på flyget.
  • pilotkalle

    #2
    Ja.

    Kommentar

    • jaka
      • maj 2007
      • 1483

      #3
      Hej!
      Upp och ner?? Du menar om man kan montera motorn med cyllen nedåt?!
      Javisst! Men det är inte att rekommendera! Varför ? Jo det blir svårare att få motorn att trottla, gå säkert och att det är svårarare /farligare/obekvämare att komma åt att koppla på glödklämman och ta bort densamma.
      Så varför montera motorn inverterat????
      I en vanlig trainer är det bäst att montera motorn med cylindern lutande 90 grader åt sidan!

      Kommentar

      Arbetssätt...