En Cub bör övermotoriseras en del, så man kan flyga på typ 50-60%% gas och få lite mer skalaenligt ljud.
Exempelvis, ToniClark http://www.toni-clark.com/ rekommenderar 38cc bensinmotor till sin 1/4Cub... och det flyger den bra med (har ju en själv, så jag vet)
Exempelvis, ToniClark http://www.toni-clark.com/ rekommenderar 38cc bensinmotor till sin 1/4Cub... och det flyger den bra med (har ju en själv, så jag vet)
Kommentar