Sitter i en slowpoke just nu och skulle gärna flytta till nåt annat. Helst dubbeldäckare. Tycker Green mothen är jäkligt snygg men för dyr just nu. Tips på nåt roligt ritningsbygge kanske.
Tips på plan till 26 fyrtakt
Kollaps
X
-
Hej Roger
Var ju ett tag sen.. Har haft fullt upp med hus, ungar, hoj bla bla. Nu börjar höstsuget sätta in dock. Trush kanske vore nåt. Har även en halvfärdig lilljohanna som bara ligger men är som sagt mest sugen på en liten moth el likn.
Ps. Roger, hoppas vädret är schysst imorron.
ChristianKommentar
-
Tjena igen,
Ja, en Moth är ju aldrig fel - dock vimlar det väl inte av dom som är i rätt storlek för din rova. ÖMH är dock billigare än MFT/Full Kontroll - dom tar 1995 pengar för Lill-Mothen...
Trushen går ju utmärkt som vinterkärra med skidor har vi ju sett...
Vädret imorrn - ja, sanningen att säga är jag väl inte alltför hoppfull längre. Men morgondagen får avslöja vad den har i sitt sköte vädermässigt..
Hoppas kan vi ju alltid !
Hälsningar
RogerKommentar

Kommentar