Förslag på ny kärra.....

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • loop
    • maj 2006
    • 328

    #1

    Förslag på ny kärra.....

    Hej jag krachade min Extra :oops: i dag och är nu ute efter en ny Aresti kärra typ cap,extra,edge mm för runt 1500:- någon har har något bra förslag?
    De motorer jag har till förfogande är.

    Os .90 4t
    os .70 4t
    os .46fx 2t
    Webra 61 2t
  • Casimir_rc
    • maj 2006
    • 371

    #2
    Greatplanes har Extra .40 och .60 som arf och byggsats.HAr även själv sätt på den

    Kommentar

    • ssn
      • maj 2006
      • 796

      #3
      Extra .40 eller .60!!!!

      Sosen..

      Kommentar

      • colsson
        • maj 2006
        • 1165

        #4
        Kolla in Graupners Extra 300 hos MFT .. http://www.mft.nu/graupner/extra300.htm ! Den är jag sugen på!

        Kommentar

        • loop
          • maj 2006
          • 328

          #5
          Det vart något helt annat en Calypso som jag funderar på att sätta Os70 4T i

          Kommentar

          • DrHanke

            • maj 2006
            • 5250

            #6
            CMP Quest 50 alt en KMP Freestyle rush?
            //DrHanke

            *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

            Kommentar

            • loop
              • maj 2006
              • 328

              #7
              Vad är frågan?

              Kommentar

              • DrHanke

                • maj 2006
                • 5250

                #8
                ja du fråga efter en ny modell i ditt första inlägg... solsting?
                //DrHanke

                *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                Kommentar

                • loop
                  • maj 2006
                  • 328

                  #9
                  Oki.
                  På posten innan står det att jag köpt en Calypso.
                  Men tack en då man kan ju säga att dit förslag var näramast :wink:

                  Kommentar

                  • DrHanke

                    • maj 2006
                    • 5250

                    #10
                    aha... måste man läsa ordentligt alltså? :lol:
                    //DrHanke

                    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                    Kommentar

                    Arbetssätt...